SOMMAR :D


Jag och Mikaela i sommras, bruna och fina :D<3

Okeej det är inte riktigt sommar än men ändå :D Solen skiner och min rygg blir varm, himlen är någorlunda blå och jag ska ha mina ballerina på miig. Om bara några månader kommer jag köra runt på min rosa moppe och vara solbränd. Jag kommer vara konfimerad och haft en jätte bra start på sommaren. Och sen kommer jag vara riktigt brunbränd när jag kommer tillbaka till skolan. Ska försöka sola mer :D Nu längtar jag bara mer efter sommaren, så det är bäst föör den att den kommer snart. Mina jeans shorts kravlar snart upp ur byrån. HJÄLP shortsen anfaller ;) Ha en riktigt bra solig dag alla ni fina läsare :D PÖSSPÖSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0