Barnkalas.




Aaa det är det stora som händer idag. Lillebror ska ha kalas på nåt ställe. Ska vara lite barda inspererat. Skööj, fast jag måste vara med och vara kartläsare, amen det lär ju gå bra. hahaha neej nu måste jag tänka posetivt. Efter det kör mamma hem miig till Christoffer :) Mysmys <3 Ska sova hos honom oxå, jag har inte så mycket mer planer för idag. Kanske titta på när pappa bygger altan, kan ju bli kul och se hur den ser ut när den är färdig. Tror det blit jätte fint, och stort den är ty 8,5x4,5 m stor. GÖTT. Jag tror sommaren 09 kan bli den bästa i mitt liv, konfermation, dop, många planer inför sommaren, kolla partille och gothia, sola, bada vara med dom som betyder mest :D Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0