Grattis till Norge :)



okeej det var ett tag sen dom vann men hallå, grattis :D


Jag själv tycker att låten var jätte bra. Men det var faktiskt ovanligt många bra låtar med iår. Andra favoriter jag hade var Island och Azerbadjan (stavningen är sådäär )

Jag hade jätte trevligt igår när jag Christoffer Niklas och Mikka tittade på ESC tsm. Jag och Mikka var riktigt flumsiga eftersom vi inte hunnit vara med varanda på länge så vi prata rätt mycket. Innan ESC hann vi spela Mario Kart och GH. Värsta bandet hade vi. Niklas och Christoffer på bas och gitarr, Mikka på trummor och jag på sång. Värsta rockbandet ju :D Hahahah sen åkte Mikka hem när Norge hade fått över 100 poäng. Jag och Niklas sov hos Christoffer. Jag vaknade typ 7 och började vara lite busig. Typ väcka Niklas och ta ut luften ur hans madrass. Jag är en ängel jag vet (A) Hahaha

Nu har man sett klart på Gossip och Stylista, man var ju tvungen att zappa hela tiden. Varför måste program man vill se gå samtidigt. Lite jobbigt , något kunde gått imon tror inte det är nåt viktigt program då. Hahahah pösspöss


Kommentarer
Postat av: Niklas

faan va jobbiga ni vaa xD

2009-05-17 @ 20:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0