Handbollsavslutning.

                                                                      


Min karriär som handbollstränare fick ett uppehåll idag, det var nämligen avslutning. Först träning i en halvtimme sen match mot föräldrar och syskon, jag och Matilda som också tränar fick var med dom vuxna och vi förlora :O hemskt, hahahah. Sen var det fika ute i solskenet, så himla mysigt och sen cyklan jag mamma och lillasyster hem. Nu sitter jag häär hemma dåå, ska snart städa eller duscha, man blev faktiskt trött. Sen ikväll blir det Eurovison (stavning) med Mikka Christoffer och Niklas tror jag :) Mycket mysigt. Aja nu ska jag nörda vid datorn ett tag pösspöss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0