Idrottsdag :D



Idrottsdag idag :) Riktigt jobbigt faktiskt. Tur att det var fint väder :D Vi hade först bågskytte och minigolf. Det var skitroligt med bågskytte, måste ju skryta lite och säga att jag träffa det röda en gång (det är den färgen som är innan mitten) Fast det var med hjälp men iaf. Sen minigolf tillslut orka vi inte mer så vi sket i det och bara skrev lite siffror. Sen var det rugby det var skit kul och jobbigt, kondition säger jag bara. Sen mellan allt hade vi vattenkrig och sånna gummisaks krig. Snacka om att alla blev förbannade när Ellie hällde vatten över dom i våran klass som låg och sola. Riktig skööj. Och om ni skulle undra jag och Ellie borde inte cykla tsm.

9 anledningar till varföör

1. Jag blir helt utmattad av att cyckla till henne.
2. Jag ställde cykeln så Ellie krasha i den när hon skulle ta ut sin cykel.
3. Ellie cyklar mkt mkt mkt fortare än jag.
4. Jag är rädd för allt.
5. Ellie lurar mig att gå.
6. Vi har dålig komunaktion tex E: Annie, SVÄNG!   *jag svänger åt höger*     E: ANDRA HÅLLET!     *jag svänger vänster* BOOM vi krocka och jag dog nästan
7. Ellie göör så jag får panik när hon ska cykla utan händer.
8. FLUGOR
9. Jag vill gå i branta backar, dvs jag orkar inte cykla i dom.

hahahah pösspöss från en utmattad Annie <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0