Snart fredag :)




Imorgon blir nog en riktigt skön dag. Först gympa vid 9, konditions test inte det roligaste dock men ändå :P Sen vid halv 11 ska jag och Amar visa runt klassen som ska bli 7ev nästa år :) Skööj, Affes lillasyster, Muameras lillebror och Amars lillebror är med i den klassen, hahahha det går la i generna att vilja gå däär . Sen efter det haar jag bamba, och 12.15 dansar backabarnen på blå secnen måste man ju se:) sen blir det musik och sist NO. Soft , sen hem och mysa med familjen.

Förövrigt så har min kamera fuckat så jag kan inte lägga in bilder , inte kul. Ska göra ett försök nu, önska miig lycka till, puss



Kommentarer
Postat av: mikka

Kameran måste funka!! :(

2009-05-14 @ 21:34:29
URL: http://mikkarylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0