sol, vind, regnbåge, rosor, moln




Dagen har varit underbar, idag har jag och Christoffer vart tsm i 5månader <33

Det har varit soligt, blåsigt, det har vart moln och en regnbåge, en hel sommar på en dag ;)

Skolan började med tårtbak på hemkunskapen, mums mums. Själv tycker jag att våran tårta blev snyggast, det kommer en bild nån gång :P HAhah sen var det matte helt okeej, var lite seg men har man tryckt i sig en femte del av en tårta så mår man kanske inte helt underbart, sen bamba och jag kan säga att vara laktosintollerant har sin uppsidor. Alla får fisk och potatis och jag får pannkakor, mumssss.... Sen so-prov gick inte så bra men tya alla sa att det var skit svårt så. Sen svenska, först läxförhör sen jobba självständigt, ett tag däär var det helt knäpptyst man hörde bara pennorna som rörde böckerna. Undrar om min klass förstår att om vi hade det så på varje lektion skulle inte dagen sluta med att 3 eller 4 personer har huvudvärk. Sist NO jobba om naturrutan, går riktigt bra föör miig, fast jag har bara skrivit upp arter just nu men men det blir säkert bra. Sen är man på väg fråån skolan när man börjar smsa med Mikka.

Mikka - Hej, Vad göör du :)
Jag-  Är påväg från skolan dudå? :)
Mikka- Inget, tar du bussen din lata jävel?
Jag- Aa :O Men jag gick faktiskt till skolan imorse.

sen slutar hon svara, inget jag tänker på och åker buss hem. När jag går av bussen sitter Christoffer där med blommor, (bild kommer) Kan det bli härligare ? Sen följde han med hem och var hos mig i typ en halvtimme innan han skulle iväg.

Exakt en månad innan konfermation känner jag att den häär sommaren kommer bli en av de bästa någonsin. Föör nu vet jag vem jag kan lita på och vem jag själv är, tänk att egentligen kan så lite förändra din hela tillvaro. Bara genom att veta att dom du umgås med är dem som du kommer vara vän med i förhoppningsvis flera år till :D

Pösspöss från en rossniffande glad tjej ;P


Kommentarer
Postat av: mikka

var jag inte ruskig miin idé att vänta vid bussen (aa)

2009-05-28 @ 19:17:17
URL: http://mikkarylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0