The Climb




Det är låten jag och Michelle ska sjunga på skolavslutningen, tror faktiskt det kommer gå riktigt bra :) Även om jag inte sjunger jätte bra (A) Hahahah men det är ju budskapet i sången som är viktigt :)

Iaf idag var man i skolan mellan 8 och halv 4 jippi, jag fick som tur va gå tidigare föör att jag skulle till tandläkaren, usch hatar  att gå dit. Alla däär är jätte trevliga och så men ändå (A) Gjorde avgutningar, skeet äckligt var det iaf :P Dom ska skicka alla saker till en speciallist - stavning ? Fatta att mina tänder är så konstiga, inte kul alls, iaf snart ska jag skriva in arbetet om samerna på datorn skööj :) Tror faktiskt det blir ett riktigt bra arbete :) iaf  pösspöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0