Back To School...

Nu var det måndag och praoen är slut. Tillbaka till skolan betyder det. Jag gick upp extra tidigt så att jag skulle hinna vakna men det går sådär... Efter skolan tänkte jag åka till stan eller backaplan ooch leta present till lillasyster som fyller år på torsdag. Vad ska man köpa till en som fyller 9 som inte önskar sig någonting? Hmm.. Jag hittar säckert någonting.

Om någon vill följa med till stan eller så, smsa gärna :P Hahah, men nu ska jag börja lägga ner grejerna för skolan och så, ha en underbar dag :)


Kommentarer
Postat av: Henriette <3 Har jule-konkurranse!

Så kult design du har :D

2009-12-02 @ 22:25:58
URL: http://www.pinkrosa.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0