Prao

Hej alla söta. Idag var första dagen på praon, riktigt kul faktiskt. Är hos min granne Arianes jobb. Hon är kokerska på ett dagis i Kortedala. Det är verkligen jätte rolig och jag får ju vara med och göra mycket eftersom vi känner varandra. Ska snart faktiskt gå och typ lägga mig och läsa en bok eller så, slappna av lite. Imon händer någonting jag hatar! Jag ska till tandläkaren. Precis när jag har fått förtroende för min nya tandläkare tror du inte han slutar då? Så nu har jag någon tjej och jag e skit nervös. För att ni ska förstå hur rädd jag är. Kan jag ju säga att jag börjar nästan gråta bara jag sätter mig i den stolen. Hatar hatar hatar det. Men hoppas verkligen dom kan fixa mina tänder.

Ska svara på alla komentarer när jag har tid och inte sitter på världens äckligaste stol. Men i veckan det kan jag lova. Ne men ska dra nu, ha det underbart :D pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0