STÄDAT RUM!

Lovade bilder på mitt rum när det var städat. Här kommer dem. Köpte ett nytt överkast och en ljusslinga som sitter i fönstret idag. Mycket mycket fint. Ska snart upp och dricka lite te och käka mackor. So lovley när det är tråk väder. Tur att jag åker till Karlstad i jul så man kanske får en vit jul (A)


Mitt fina skrivbord. Det är skolböcker som ligger på fönsterkarmen. Har ingen plats för dem. hihi


Min "gaderob" och bokhylla. Jag har Annikas släktigs bok framme. Hihihi.


Min älskade tv och SATC tavla.


Mitt kristna hyllplan. Dopljus, en bild på Jesus och en sten som det står Ropa till gud på.
Fick de två första på mitt dop i sommras :)


Älskade "skolåda". Hahah SATC boxen. Titta igenom alla avsnitten på en vecka (A)


Mitt nya överkast. Rosa såklart. Mitt rum börjar bli färdigt nu bara en gaderob som saknas xD hahah.


Ljusslingan, jätte konstig bild men men.

Ska dra nu puss puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0