Standing still but still moving.

Sitter i träningskläder fortfarande och lyssnar på Natascha Bedingfields låt Peace of me. Gillar den riktigt mycket. Kunde jag sjunga så skulle jag sjunga den lätt. Ska snart hoppa in i duschen och börja göra mig iordning för ikväll och så. Det ska bli bio med Christoffer, Mikka och Berto. Vet inte vilken film vi ska se, de fick bestämma. Hahah. Sen om jag hinner ska jag börja förbreda lite för nästa helg. Det är minihandbolls cup så jag ska kolla så alla matchtröjor och såvidare är rena. Tar med mig kameran sen så jag kommer bjuda på lite bilder ikväll eller imorgon. Vet inte riktigt vart jag sover ikväll xD hahah. Pusspuss så länge.



Tänkte att jag ska försöka svara på alla komentarer snart oxå. Har inte orkat, men några tror jag att jag fixar sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0