Att sova ?

jag är inte trött inte pigg. Jag är inte glad inte sur. Jag är inte någonting, rätt knepigt. Igår när jag skulle sova, min kropp var helt tung och ville bara sova men jag bara låg där och titta upp i taket. Hade ingen tv eller något på, utan bara låg där. Sen nu på morgonen vaknade jag 5,30  någonting och var klarvaken. Samma sak igen bara låg där och väntade på attt somna om. Hmm, undrar varföör. Kanske mina sovrutiner har blivit för ordentliga. Jag har ingen aning.

Iaf, nu ska jag sätta på mig lite kläder och så. Sitter häär i pjamas. Sry föör sålig uppdatering igår, hinner man inte så hinner man inte. Har prov idag och så. Ha en trevlig dag :) Puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0