Bilder från helgen.

Häär kommer lite bilder från helgen :)

Joz på kursen a diffrent kind of leader (min eng stavning suger)


Emelie :)<3


Åkte till Christoffer sen, han frös så han fick låna mina strumpor xD


Jag Christoffer och Lillen. :)


Lillen somna med armarna rakt ut, hihi


Puss (L)


Det bra med att killar tror att man inte kan teknik (A) Man behöver inte gö nåt (A)


Vaknade tidigt idag (A)


Sen gick vi upp och bakade scones (A)


Spelat MarioKart :D<3


Bakat kanelbullar :)<3


Och blåbärsbullar (dom lila) :)


Det var typ hela min helg, iag lördag och söndag.
Nu ska jag sätta på mig lite nattkläder och gå upp och va lite social, pusspuss och sov sött (L)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0