Cold Case

Var det någon mer än jag som såg på cold case igår? Fy faan vad det var spännande. Slutar såklart med to continue. Det värsta var att jag vaknade typ 6 pga det. Hade en skit äcklig dröm. Först var jag gympaledaren sen mötte vi massa galna tyskar. Helt plötsligt var vi på Liseberg och så gick vi i typ spök huset och så fanns det en toa. Jag gick och kissa och typ handfatet sprutade överallt och toan prata. Sen typ kom en man och hade en sån ring som dom hade i Cold Case. Han typ tog tag i mig, och sen vaknade jag. Usch, det var en förkortning men gud vad skrämd jag var. Kunde inte somna om (A) så satte på MTV och låg och halvsov i sängen ist (A) hihih aja nu ska jag gå upp och äta frukost. Det är ju trotsallt det viktigaste målet pusspuss.


Hihihi nu går alla som inte dansar på MTV det var länge sen (A)


Kommentarer
Postat av: nina kartal

hehe piratebay ^^. du måste se den, den är sjukt bra om du orkar gråta x)

2009-10-05 @ 20:46:07
URL: http://ninakartal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0