KLYFTA

Nu kommer en dagaens outfit och lite av mina funderingar.

Jag stör mig rätt mycket när folk i min skola/klass hela tiden säger : Dra upp tröjan Annie. Det är ibland som de tror att jag inte vet vad jag har på mig. Jag tittar ju mig i spegeln innan jag går till skolan, jag ser urrigningen och om den är föör stor har jag halsduk. Varföör är det så svårt att låta personer få ha på sig det de vill. Jag har mycket tröjor med urrigningar och ibland kanske de blir för mycket men det ser jag ju själv. Och jag tänker inte sätta på mig polotröjor som jag känner mig kvävd av föör att hindra killar från att titta på min bröst. Jag kan la inte bestämma vart dom ska titta. Jag säger till när det går över gränsen, men liksom killar i 15år åldern är beroende av bröst, det vet man sedan tidigare. Låt folk ha på sig vad dom vill! Det ville jag få fram häär.



Väst - Mikkas
Linne - Newbody
Rosa tröja - HM
Jeans - Ginatricot.

Nu ska jag skriva lite till på SOn sen ska jag sova, godnatt :)<3


Kommentarer
Postat av: mikka

Haha annie skit i vad dom säger det gör jag, jag går som jag vill och jag visar så mycket som jag vill om nån tittar fine men det behöver itne jag veta jag bryr meej alltså inte! ;)

2009-10-20 @ 15:30:54
URL: http://mikkarylander.blogg.se/
Postat av: mikka

Vet du vad? jag kan faktist informera att jag typ har smink varje dag nu :o hahah dock bara lite puder och så ;)

2009-10-20 @ 17:06:57
URL: http://mikkarylander.blogg.se/
Postat av: a.t för faaan

OMG! RESPEKT!!! :D och btw me like när du har urringat :$

2009-10-21 @ 19:01:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0