MorgonMorgon

Nu är man vaken då, sitter vid datorn och spelar Cafe World på facebook :P Hahahah har oxå MTV på i bakrunden så klart :D Älskling åker till karlsta idag och kommer hem när jag åker typ. Det blev lite jobbigt :P Jag försöker ladda upp för en ny hetisk vecka. Idag kommer våra ömdömmen ut. Det vill man ju läsa så man får se hur bra man ligger i de olika ämnerna. Det blev ingen tyska lektion idag för vi har antidrogdag, vi ska på föreläsning. En som har varit beronde ska berätta om det. Han ska tydligen vara jätte bra. Sen när jag kommer hem ska jag göra ett viktigt komma ihåg häfte till SOn. Jag ska försöka städa klart mitt rum oxå, får ju se hur det går. HAhaha aja men nu måste jag ta på mig riktiga kläder nu, pusspuss (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0