rotflmao

Hmm, vad kan det betyda. Jo, idag på svenskan diskuterade vi hur språket speglar sig i samhället. Vi skulle skriva upp slang och så. Min grupp eller rättare sagt Ellie och Mona skrev då upp rotflmao(tror de var så) det betyder rolling on the floor laughing my ass off. Jag hade aldrig hört det förut, men det var faktiskt en skoj förkortning. Haha. Sen fick jag glada nyheter. En uppgift vi hade i Sv och So fick jag MVG på :D. Riktigt stolt. Jag hade skrivit det dagen innan så det är rätt bra. Vissa jobbar bättre under lite press. Det var nog det roliga som hände idag i skolan. Efter skolan åkte jag till Backaplan med Mikka och köpte ett par svarta strumpbyxor. Något man behöver nu när det blir vinter. Hinner inte skriva så mkt mer just nu. Bloggar mer ikväll. PUSS (L)


Kommentarer
Postat av: Anonym

HYahahha ååh dedär är så typsik amanda sak att göra:P ahhaha och jga har också inte brytit men fick en rejäl stukning en gång på n skummgummiboll haa :P:D



/AmandavarDer

2009-10-12 @ 19:29:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0