Städar städar städar



Sitter i mitt rum, städar och fixar. Jag åker ju till Karlsta på söndag och man vill ju ha det fint nät man kommer hem. Satte upp pappas fina 80-tals planch vid sängen. Den ni ser i bild. Har även tagit bort lite plancher som satt på dörren och tagit reda på lite papper. Måste börja packa sen oxå. Det är omöjligt för mig att packa, packar ALLTID föör mycket. Som till konfalägret, använde säckert bara hälften av det jag hade med mig. Får be mamma hjälpa mig. Nu ska jag fortsätta med städandet, det går ju bra så vrf inte fortsätta när jag vill och orkar ? :P Hahah pusspuss ha ett trevligt lov :D


Kommentarer
Postat av: kamilla

söt blogg!:)

2009-10-23 @ 18:31:33
URL: http://kaamilas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0