today i was a dancer.

Idag på gympan hade vi dans, sen efter skolan gick jag på AfroPowerDance. Skit kul verkligen. Det var som ett styrke, kontition och självkänsla pass. Hon som höll i passet var posetiv och gav massa komentarer så man märkte inte för i slutet att det var jobbigt. Jag har ju letat efter ett pass som passar mig och det häär är nog det. Det var helt underbart. Stog länge i duschen sen och man var helt slut. Men jag gillar den känslan efter träning. Jag vill vara utpumpad och jag vill ha gjort mitt bästa. Jag funderar på att gå och lägga mig och klockan är halv 9. Hmm känns som jag behöver träna oftare. Hahah men iaf, jag rekomederar det passet för er som tränar på Sportlife. Skit skoj verkligen. Ska ta hand om min fötter nu. Det var la det som var negativt med träningen. Man var barfota så tårna har typ ingen hud kvar. Jag kommer gå skit konstigt imon. Alltid roligt att skratta åt någon, jag göör ju några glada. härligt :P hahahah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0