Today I'm miss perfect...


Sitter i minishorts och Christoffers oranga JL tröja..

Idag ska jag (eller har planer på) att plugga, städa, tvätta och träna. Jag har redan gjort läxa 1 i matten, vikt alla matchtröjar och lagt dom i väskan snyggt och prydligt. Snart ska jag fortsätta med matten och sen bädda sängen. Ska försöka läsa lite i en tjock bok oxå. Det är la bara att börja... Skulle dock vilja träffa älskling eftersom han åker till Karlsta imon, han e borta i en vecka typ och när han kommer tillbaka åker jag dit, det blir lite jobbigt ibland.

Om en vecka är det lov :D Härligt, jag måste dock plugga tyska och franska under hela lovet har prov efter lovet. Då har jag iaf någonting att göra på tåget/bussen upp till Karlstad. Sen ska man se om man hinner med något hallowen firande oxå. Jag älskar att klä ut mig så det är ju bra :D Hahahah. aja nu ska jag sätta igång :D ha en trevlig dag :)<3

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0