Akvedukt.

Hittade ett arbete jag gjorde i No för 1 eller 2 år sen. Två bokstäver har ramlat av. Hihihi. Jag var verkligen jätte nöjd med det häär arbetet. Jag kommer ihåg att jag satt i köket med en skolåda och typ fick hjälp av hela familjen:P Nån hämta stenar, någon papper. Mamma målade alla "stenar" på själva akvetdukten och jag satt och klistra papper överallt. Hahah men det blev ett av dem bästa arbeterna i klassen. Man får vara lite stolt över sig iaf. Vill ha mer projekt som liknar det häär. Fast det har vi ju nu dock. Vi ska göra en byggnad med hållbar utveckling som kan visas upp på framtidsdagen på Universeum. Vinner man får man typ 10.000 till klassen eller något sådant :P. Jag är inte säker på att min klass kan vinna men jag har inte riktigt koll på vad alla göörr heller. Min grupp ska iaf bygga en idrottshall/gym/café föör alla. Unga som gamla. Vet inte hur det kommer gå. Men när vi kommer till själva byggandet (eftersom vi ska göra en modell i skala) då kommer jag vara den mest koncentrerade på lektionen det kan jag lova.

Btw har franska prov imon, det kommer nog inte gå såå bra får hoppas på att jag klarar G iaf. Det är inte mitt ämne om man säger så... Aja ska typ fixa mig föör natten nu. Man märker att hösten kommer man blir genast tröttare. Hmm blir nog en skön outfit imon.. Puss puss :) sov gott och dröm söta drömmar om mig ;P hahah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0