Att vara sjuk.



Har ni inte tänkt på det, man går ju i skolan och ba ooo jag vill vara sjuk och slippa skolan. Sen blir man sjuk, då vill man inte det längre. Man ligger hemma och snuvar, hostar och jämrar sig. Man höör vad ens bästa vän och pojkvän göör. Och för att vara lite mer exakt, Mikka hitta 500 kr igår :O och Christoffer åkte till Milano. Och jag sitter vid datorn har läst alla bloggar jag har som favoriter i datorn, det är typ 30st. Vart inne på alla commynitis (stavning) som jag är medlem på, eller typ alla. Jag har spelat farmville. Jag har nog gjort allt jag kan och jag är lika utråkad. Funderar faktiskt på att städa. Eller jag måste gööra det. Kanske ska rensa bort lite kläder. Eller så umgås jag med Mamma som oxå är sjuk. Jag måste få bättre imunförsvar. Ge mig tips! Jag vill träna men det får man ju inte göra när man har ont i halsen. Jag vill inte vara sjuk :O !!!!! Jag kom på en grej nu. Jag kan titta lite kläder på webben oxå. Det göör vi. En snuvig puss (L)




Kommentarer
Postat av: Filipha

jag hoppas att en av dem 30bloggarna är min blogg :)(L)

2009-09-14 @ 20:34:34
URL: http://filiphabellring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0