Dagens roligaste.

Ellie sitter på engelska lektion och ska berätta om leken gissa maten. Den uppfanns igår av Ellie, hon mossade morötter, ärtor, potatis och dillsås. Det såg la ut så däär men men, så sitter vi på engelska lektion.

Ellie- And then I send it to Niklas and he show it to Pierre. Pierre is a kock.
Jag- Chef.
Ellie- Chef. And he sa that it was risotto.
Nina- HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAH His a kock!
Alla- Vah?
Nina- His a kock, hahah
Alla- AHA, hihi

(cook på engelska e kuk och det låter likadant som kock, liten förklaring föör er som inte fatta :P )

Då kommer våran lärare när vi typ 6 tjejer ligger dubbelvikta över bänkarna och skrattar. Hmm ingen sa till henne varföör vi skrattar. Undrar varföör. Hihihihi.

Nu måste jag städa och plugga franska. På tal om franska. På franska lektionen idag när det var en kvart kvar säger våran lärare: Neej jag orkar inte med det här nu! Ni får ha strimma i 15 min och plugga till provet. Ni får gå om ni vill, men gå snabbt. När inte ens våran lärare orkar med oss har det gått fööööör långt. Aja pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0