Flitig som ett bi.

Idag har jag faktiskt vart det. Flitig som ett bi. Mitt rum är städat. Och riktigt bra städat. Ordning i alla lådor, sängen är bäddad ovh det viktigaste av allt man ser golvet. Sen har jag också trimmat hunden och badat honom. Funderar på att själv ta ett bad sen. Ladda upp för imon. Skola igen, har dock bara 4 lektioner imon och dem är inte så ansträngande. Föörst klt (typ klass o lärare tid) sen tyska. Bamba efter och sen hålltimme. Sen har jag svenska och engelska. Väldigt enkel dag. Sen ska jag nog till stan och träffa Tilda. Kan det bli bättre ? Neej tror inte det. Försöker få tag på Mikka, skitungen sitetr på sjukhus. Hoppas ba det inte blir något gips, ska dra nu pusspuss (L)

Lovade A.T att skriva A.T så nu har jag det. A.T

Sry föör att jag e lite dålig på att uppdatera ska jobba på de (A)


Kommentarer
Postat av: ISabelle

=)

2009-09-27 @ 17:56:56
URL: http://sotttnos.blogg.se/
Postat av: emelie♥

ja annie! du är jätte dålig om du inte sett Twilight, fy dej!!!! XD

2009-09-27 @ 18:51:09
URL: http://emeliepeterssons.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: okej, men du har ju hållt på längre :o

2009-09-27 @ 20:09:29
Postat av: Anonym

sv: okej, men du har ju hållt på längre :o

2009-09-27 @ 20:09:33
Postat av: Anonym

sv: okej, men du har ju hållt på längre :o

2009-09-27 @ 20:09:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0