GOKART



Hmm, hektisk dag. Eller egentligen inte. Gick upp 8 någonting och åt frukost. Sen var det på med tränar kläderna och åka ner till skälltorp. Seg träning idag med tjejerna, alla var skit trötta och jag och Mathilda orka inte bråka så det blev en sååådär bra träning. Sen åkte vi hem och bytte om. Skulle ut till Gokart banan lillibror körde. Han e duktig min lille bror. Kom på andra plats. Han och Max fick varsin flaska med typ pommac eller vad det nu heter. Dom ska ju såklart stå och skaka dom häär flaskorna tills det sprutor och så står dom och sprutar på varandra. Hmm, stekare fasoner eller är det från F1 dom fått idén? Och såklart vänder dom häär 2 alla uppmärksamhet till sig. Det pågår en prisutdelningen men alla tittar på dom. Herregud. Hahah. Jag kan säga till er tjejer som letar killar åk ut till en gokart bana. Däär finns dom. xD En annan liten smart sak jag kom på är att om jag börjar köra nån av dom klasserna som fanns och köör i klubbmästerskapet kan jag garantera en pallplats. Dom är nämligen ba 3 stycken däär. Men jag kommer ju ba börja köra om jag får en rosa overall så. Den idén kan vi ju glömma. Hahah aja nu är jag så trött så jag somnar nästan vid datorn. pusspuss (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0