Lorentz & M Sakarias med Marit Bergman - På drift

Älskar verkligen den häär låten. Den e helt underbar och skön. Jag vill oxå va på drift. Eller iaf åka till Karlstad. Det är däär jag kommer ifrån och däär jag känner mig som mest hemma. Det är däär eller i Christoffers famn jag känner mig tryggast. På sportlovet då kanske jag ska dit. Hoppas det blir så verkligen. Vara med min kära kusin Erik och bara vara. Inte behöva tänka på vad folk egentligen tänker om en. De vänner (släkt) jag träffar mest i Karlstad e några av dom jag litar mest på. Som Erik, Anton, Amanda och Josef. Miss you all (L) Jag  kommer alltid vara en som kommer från Värmland. Vart än i världen jag hamnar tillslut (L)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0