Min Sommar.

Lovade Sofie ett långt inlägg men jag orkar inte skriva så visar lite bilder från sommaren eller som har något med sommaren och gööra. Blir mkt bilder. Hoppas du blir nöjd nu Sofie annars dår du säga till ;)<33



Blivit handbollstränare till handbollsskolan/ flickor 00


Paddlat med klassen :) ska även göra det imon.


Slutat 8an :D<3


Vart på släktträff :P Jag och Lillasyster :D<3


Vart på konfaläger :D<3


Blivit döpt med älskling och Anges. Bild från söndagen (A)


Järngänget <3, vi äger och kommer alltid gööra det :D<3


Varit Sture sexig med Mikka, dvs nördat full frys ;D


Haft tjejmidda med disco tema. Bästa kvällen :D<3


Vart på pj och fjortiz tema fest :)<3


Insett att jag ser smart och töntig ut i glasögon :P

Jaa det var la lite från min sommar, Jun - Agu, Glömde Jag har fyllt 15 ocå (H)<3 Pusspuss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0