RUN ANNIE RUN!


Trött Annie.

Precist lugnat ner mig, pulsen är tillbaka i den takt den ska va i. Klarade inte silver.... Min lärare hade sagt fel tid till mig så jag sprang föör att klara det men det var ju fel. Man blir sååååååååååååååå arg. En annan sak jag störde mig på var fuskarna. Att man inte ens föörsöker. Lathet kallar jag det. Jag och Sandra gjorde vårat bästa, eller iaf 95%. Vi kom springandes och såg två i våran klass. Den ena räcker fram en cola och typ frågar om vi vill ha.
Jag e rätt trött sur osv så skriker: Vissa springer ju iaf runt HELA.
Då svarar han: Vad arg du verkar?
Jag skriker tillbaka: Kan knappt andas och har ont i knäna såklart jag e arg!
Föör mkt olika arga tankar går i mitt huvud då.

Man blir rätt arg näär man inte ens försöker. Ba ger upp, fuskar och så.. Jag känner många som går men dom går runt hela då. Och visst e du skadad och så, det är okeej, men liksom om du ba göör det av lathet när du har kondis då blir man ba trött. Usch. Det e la tufft att ge upp som så mkt annat häär i världen. Iaf ska klä på mig mjukis och tjocktröja nu. Sen äta och gå ut med hunden. Ett varmt bad väntar oxå, det behöver jag. Pusspuss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0