Skola, Gym, Mat, Dusch, PLUGG


Jag är sååååå seriös idag (A)

Så har min dag sett ut. Först var det skolan började klockan 8. Var skit seg på morgonen idag så jag kom lite sent (A) heheh Sen var det idrott ut och orientera i skogen, JAG HAR INGEN KONDIS. Affe och Ellie typ kan jogga men jag, kan bara springa snabbt korta sträckor eller inte springa alls :P Duktig man e, nja men men. Sen var det bamba. Soppa den mest näringrika maten man får, iaf när det gäller mig. Får en soppa som är buljong och grönsaker för att få lite mat i sig får man gräva efter alla grönsaker. Úsch. Sen musik, jobbar om klassisk musik, inte kul någonstans. So kom näst, såg lite av en film som handla om 1:a världskrigen. Jag tyckter det är intressant att läsa om. Sen jobba vi med olika frågor och så. Sist hade vi No. Gick igenom en lab vi gjorde igår och läste i boken. Om något så roligt som eld. Jaha det vet man inte mycket om eller vad säger ni ?

Efter skolan gick jag och tränade med Ellie. Var faktiskt skönt att träna. Efter vi hade tränat klart körde Ellie hem mig. Härligt. Gick direkt till köket och åt. Blev typ tonfisk sallad eller vad man ska säga. Nu har jag precis duschat och sen är det detta som väntar.

Mina 3 ämnen i språk.... Kul ? puss <3


Kommentarer
Postat av: N O E S C A P E

sv: tack för din röst! :D



*P.S: I'M BACK ON TRACK AGAIN! :D*

Hoppas du har haft världens bästa vecka ;)

KRAMAR PÅ DIG! :)

2009-09-05 @ 11:32:58
URL: http://noescape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0