Skolan..


Miss you (A)<3
Bilden har inget med inlägget att göra utan är en hälsning till Mikka (A)


Jippi äntligen helg! Det har varit det jag längtat till sen måndas. Började 8 idag. Börja med NO rätt okeej faktiskt. Jobbar med luften just nu. Det låter skit konstigt. Hahahah. Sen hade jag franska prov. Usch. Klarade mer än jag hade trott. Den svenska översättningen var lätt och så. Sen svenska. Fick tillbaka ett läsförståelse test vi hade gjort. Max var 47 och jag fick 43. Var två poäng från MVG. Den som var bäst i klassen hade 44, jag kom 2a. Vi fick oxå tillbaka ett test som gick ut på om vi kunde det vi skulle kunna :P. Jag klara alla delar utan gramatiken var 2 poäng ifrån däär oxå, lite komiskt. Efter svenskan hade jag slöjd. Vi har gjort maskar som vi nu ska fixa till. Jag göör en rosa Harry Potter mask. Just nu har den en röd halsduk och en svart lång mantel. Ska göra glasögon på den oxå. Sen åt vi, hmm, tacos. I våran skola är tacos, ris, någon kycklingsak och sallad. Min klass äter ju typ precis innan bamba stänger så vi fick inga bröd. Sist hade vi matte och det är ju alltid kul. Thats my day. (L)


Kommentarer
Postat av: malin

Hej hej

Fin blogg du har :)

Ska vi följa varandra på bloglovin??

Kramar! <3

2009-09-19 @ 09:28:16
URL: http://malinjennywestman.webblogg.se/
Postat av: malin

sv; hehe okej :P

2009-09-19 @ 20:56:11
URL: http://malinjennywestman.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0