The Ugly Truth.



Nu är man hemma igen. Hade det jätte trevligt ikväll, en riktig härlig tjejkväll med bästa vän. Åkte in till stan typ lite över 2 med älskling. Han skulle lämna e sak till sin syster. Sen gick vi två till nordstan och McDonals. Satt däär och vänta på Mikka. Sen när hon kom var vi tvugna att gå direkt. Vi hämta ut biljetterna köpte popcorn och dricka och gick in och satte oss. Filmen var jätterolig och bra. Är lite chokad att den var barntillåten. Det var liksom sexprat och så genom hela filmen. Hmm, när New Moon ska va 15 års gräns och den häär e barntillåten. Jadu... Iaf filmen bjuder på många skratt och lite tips. Hihi. Sen efter filmen gick vi runt lite. Kom tillsist till conetto däär jag köpte en kaffe. Sen gick vi till Mcdonals så Mikka kunde få lite mat. Mikka skämde ut sig för min skull. Vilken ängel hon e (A). Hon stog och skulle handla och jag sa till henne ta socker och sugrör till mig. Tydligen blev hon i kassan lite chokad när hon skulle ha 2 sugrör, kethup (stavning) och socker. Hahah, jag är nu skyldig henne att skämma ut mig föör hennes skull. Hmm, undra vad jag kommer få göra? Sen vandrade vi vidare till centralen. Berto hade vart på cup och skulle komma med tåget så vi mötte dom och sa heej lite snabbt. Sen åkte vi hem. Min buss kom typ direkt men lilla Mikka fick vänta i en kvart till. Hahah stackaren. Nu är jag hemma då, trött som vanligt. Hihihi, ska städa lite smått till innan jag lägger mig, pusspuss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0