NEJ JAG HAR INTE PMS!

Usch usch... Kände att jag var tvungen att avreagera mig lite. Igår så satt vi och diskuterade på svenskan och då kom två saker uppp som jag har stört mig enormt på.

Den första saken är det här med att om man som svensk säger något negativt om någon med utlänskt ursprung blir man kallad rassist. Jag är inte rasse för 5öre. För att ni ska förstå vad jag menar ska jag skriva en diskution..

Om person 1 ser en person med ful tröja som även bär tex slöja blir det ofta såhär...

person 1 - Vilken ful tröja hon har.
person 2 - Vadå är du rasse eller?

Nej man är inte rasist då. Hade den suttit på en blond blåögd person hade den varit lika ful i vilket fall...

Riktigt irreterande är det...

Sen har vi det här med att tjejer alltid ska ha PMS så fort de är arga.
Även om jag inte har pms kan jag la bli arg ändå. Killar och deras ideér eller vad säger ni tjejer?

Såå nu är jag lite lugnare. Skall återgå till mitt pluggande. Prov imon samt ska hela matte kapitlet vara klart. Ha en bra tisadag puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0