Övertalningsförmåga...



Hej alla söta som la ner sig tid att titta in på min blogg. Hur har eran dag varit? Min har varit bra. Inte bra nu som den var la okej. Utan bra som jag är frisk som en nötkärna. Förstog ni vilken bra jag menade nu? Bra!

Dagen var enkel. Började med franska. Ett språk som jag har haft både VG och IG chans i. Vi jobbade med en text och översatte. Gick faktiskt bra. Jag var den som översatte istället för att vara den som kikar över axeln och skriver av den som sitter brevid.

Sedan hade vi våran första SO-lektion för dagen. Jobbade med politisk ideoligi. Riktigt intressant tycker jag. Fast jag längtar tills vi ska börja med 2:a världskriget. Tycker det är jätte intressant. Vill verkligen höja mig i Historia så det känns som helt rätt ämne.

Efter var det dags för syslöjd. Gjorde klart min söta gris. Ska ta hem den imon och ta lite kort så ni får se den. Det skulle vara en kanin men den blev för tjock så den fick bli en gris istället. Fast den blev en otroligt söt gris och jag är ensam om att göra en gris och det är bra.

Efter den roligate lektionen på dagen blev det dags för att gå till bamba. Bamba, vet inte riktigt vad man ska säga där...

Sen var det dags för NO. Våran lärare var bort så det blev vikarie och bara läsa hela lektionen.

Andra SO-lektionen. Några redovisade. Efter det fick vi tillbaka ekonomi proven. Fick VG. Jag är mest nöjd med att få full pott på den svåraste frågan. Eller aa en fråga där det ska ner massa idéer och tankar. Härligt.

Sista lektionen men min klass är bäst på att övertala. Då vi inte fick datorna kunde ingen av oss jobba med det vi skulle göra så vi fick sluta. Det roligaste var att vi både övertalade en vikarie och en ordinarie lärare. Våran övertalningsförmågan är grym. Det är enanledning till att jag älskar min klass.

Nu ska jag titta lite bloggar och sen blir det plugg. Mys då pojkvännen ska dyka upp snart :D<3


Kommentarer
Postat av: mikka

allt är sant, sjukt läskigt! :( :P

2010-02-25 @ 20:26:11
URL: http://mikkarylander.blogg.se/
Postat av: mikka

hahah ja :P

2010-02-27 @ 15:14:20
URL: http://mikkarylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0