Spade + snö = träning

Vi stälde in träningen idag. Inte många skulle komma dit då vädret är galet. Så efter frukost gick jag ner och hjälpten männen på gatan med att skotta fram våran lilla gata. Stog i en alldeles för liten mössa och mammas skor men fy vad jag jobbade. Var jätte varm om händerna då jag hade världens tjockaste vantar. Känner mig iallafall nödvändig. Hahah. Sen efter satte jag mig framför datorn och körde lite Mario Kart. Det är nog ett utav de roligaste spelen som finns. 

Nu ska jag läsa de 400 inläggen jag missat när jag varit bort. Hahahah. Sen blir det duschen och fix då Christoffers syster fyller år idag. Grattis till henne. Ska dit på middag ikväll. Mysigt.

Ha en bra lördag. Puss :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0