Kan man vilja bara försvinna?

Jag har en liten svag lust att bara försvinna. Inte någonting allvarligt nu utan mer bara vara borta för en stund. Som när man var liten och gömde sig under täcket tills någon hittade en. När man låg där under var det bara en själv och ens tankar. Så vill jag försvinna, in i mitt egna huvud. Kunna få tiden att lista ut vad man vill egentligen. Inte ha massa press. Slippa le mot de man vill skrika DÖ åt. Kunna få som man vill utan att såra någon. Inse vilka man älskar. Kunna leva. Jag vill gömma mig under täcket nu! Möjligtvis kanske får Christoffer gömma sig med mig. Men bara för en liten stund... Annars vill jag vara själv.

Ne nu ska jag sluta filosifera och göra något vettigt som att gå och duscha. Vart duktig och tränat idag sen gick jag hem. Jobbar hårt nu...

Ha det bra..


Kommentarer
Postat av: mikka

gå å göm dej då jag kan bygga en koja med stolar och filtar om du vill ;)

2010-01-25 @ 18:54:47
URL: http://mikkarylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0