SPIRIT



Att man helt plötsligt kan sätta på en film som man inte sett på minst 5år och man kommer ihåg alla låtar. Jag satt och sjöng med direkt. Själva filmen är ju underbar. Det handlar ju om en häst och hans resa. Hur han kämpar för att komma hem. En riktigt självkänsa film. Det är massa bra budskap med i också, underbart. 

Jag och Christoffer såg den igår. Jag satt och prata om hur man såg på hästarna hur de mådde och så för Christoffer. Det jag lär mig sitter oftast kvar. Det är väldigt bra. Hahah men men här kommer några av låtarna på svenska. Har filmen på VHS så har bara svenska. Jag vet, VHS?! Vi fick en VHS-spelare av Farmor när vi var i Karlstad. Det gör att man kan kolla på alla gamla filmer. LOVE IT.

Det kan vara stavfel i filmerna men det gör inte så mycket.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0